Tuesday, September 27, 2005

LAMPU JALAN TAMAN BANDAR AMANJAYA ROSAK

Lampu Jalan bagi jalan masuk ke Bandar Amanjaya didapati rosak dan tidak menyala di waktu malam. Kerosakan ini berlaku semenjak 18 Jun 2005 yang lalu. Sebelum ini sebahagian sahaja lampu jalan yang berfungsi, sementara kebanyakan lampu-lampu di sekitar Taman Bandar Amanjaya tidak berfungsi.

Penduduk-penduduk Taman Bandar Amanjaya amat berharap supaya pihak Majlis Perbandaran Sungai Petani Kedah (MPSPK) dapat mengambil tindakan segera membuat penyelenggaraan ke atas lampu-lampu jalan yang rosak ini. Ini adalah untuk mengelakkan daripada sebarang kejadian yang tidak diingini berlaku kerana disebelah malam jalan-jalan menjadi gelap. Penduduk Taman Bandar Amanjaya amat bimbang dengan keadaan ini.

Pengerusi Persatuan Penduduk Zon Anggerik Bandar Amanjaya telah membuat aduan terhadap perkara ini kepada pihak MPSPK tapi sehingga sekarang masih belum diambil tindakan.
Untuk makluman juga lampu-lampu jalan disepanjang jalan ke Taman Kelisa (Kawasan Tapak Pasar Malam) Taman Bandar Amanjaya juga didapati tidak berfungsi.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home